teisipäev, 25. mai 2021

5G ja magnet

Note to self. Sain täna esimese sutsu 5G-vaktsiini ja tundub, et juba on magamistoas, kuhu muidu wifi väga kehvasti ulatub, kuidagi parem signaal. (Wifi ja 5G on eri asjad, aga ega see kedagi nagunii ei huvita. Ühed tapjasignaalid kõik.)
Teise sutsu järel peaks siis kenasti maksimaalne signaalivõimsus käes olema. (Thehehe “käes olema”.)




Magnet juba töötab. Kuidas muidu seletada seda, et rahulikult koridoriseina vastu toetatud metallkonstrukrsiooniga triikimislaud just siis kukub, kui ma mööda lähen, ja just vasta sutsukätt, hm? 
Mõni ajupestud lammas ütleks nagunii, et kukkus selleks, et mu kojujõudmisest elevil peni sinna otsa tuterdas ja selle ümber ajas. Aga ma küll ei näe siin mingit kausaalset seost. 


Peni. Ilus, aga ülbe. Ja loll nagu lauajalg. Kõigi tarkuste ema ehk internet teab, et algul saad kutsika ja aju saadetakse 2-3 aastat hiljem järele. Ainult aasta-paar veel!


Sisalikukeelt pole veel täheldanud. Tinnitus pole ka vähemaks jäänud ja serotoniin ega dopamiin pole iseeneseslikku taastootmist ajus alustanud. Võib-olla pärast teist süsti! Jaanipäevaks korras, siis saab mu jaanipeole kutsuda, jagan meeleldi seltskonnale tugevat 5G signaali.


Klassikaline jaaniilm, 14 kraadi ja sajab. #koduigatsus

1 kommentaar:

  1. PS, Bill Gates just helistas õlavarrest ja palus mul just täpsustada, et tegelikult ei vasta ülalolev tõele.

    VastaKustuta