pühapäev, 20. juuni 2021

Punased laternad

Väidetavasti näeme me igal öösel und, kui aju päeval kogetut-nähtut lahti pakib. Lihtsalt enamasti me ei mäleta seda, sest et. Sest et ei ärata miski ega keski keset vastavat unefaasi? Ei tea. 




Seda tean, et üksöö nägin unes, et olin Amsterdamis. Mis asjus ja kellega? 
Mingis asjus ja kelledegagi koos. 
Igal juhul tekkis veidi vaba aega ja lonkisin punaste laternate tänavale.

Otsisin akendelt endale sobiva tüdruku ja maksin talle kahe tunni eest (ja kolmanda tunni tipiks). Tunnistan, ma pole kursis, kuidas seal tasustamine käib, kas tunni või aktipõhiselt. Igatahes unes oli nii. 
Palusin, et ta laseks mul kaks tundi magada. Lihtsalt magada. Ta oli nõus. Siis ma nutsin veidi ja ta tegi mulle pai, kuni ma magama jäin.

Ma ei mäleta, MILLAL ma viimati puhanuna ärkasin. 
Aga too hommik ärkasin puhanuna.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ülejäänud postitus on ainult magamisemeemid, 
ei pea edasi kerima!















Tubli, et jaksasid lõpuni vastu pidada. 
Head und!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar