neljapäev, 2. september 2021

Testament? Justament!

Isegi kui maist vara napib, tasub koostada testament või siis lihtsalt oma soovid kirja panna.
Muidu murravad pead, et mis ja kuidas kadunukesele meeldiks.
Mul siin hakkab juba vaikselt looma.

Esteks palun matustele palgata mustas mantlis ja kaabuga vanem näitleja, kes matustel õues eemalt vaatab ja siis mustade klaasidega autoga minema soidab. Kui sajab, siis ka teine näitleja, mustas mantlis, kes esimese kohal vihmavarju hoiab. Et siis jääb mulje, et ma olen elanud ühiskondlikult kasu- või kahjulikku salaelu. Ja on, mida peielauas rääkida.

Teiseks palun palgata vikatimehe kostüümis näitleja koos vikatiga, kes jalutab ringi ja teeb vanematele, aga miks mitte ka noorematele silma ja sosistab aeg-ajalt “peatse kohtumiseni”.

Kolmandaks paluks matusetalitajal üks spets matusekimp visata pärast matusetalitust, selg ees, leinajate jm ärasaatjate sekka, et näha, kes on järgmine.




Ja neljandaks.

Neljandaks paluks mind matta mu raamaturiiulis.



Tähendab, tuhastada.

Tuha sängitamiseks tellin pisema raamaturiiuli. 

Ja kui laval on püss, peab see ka pauku tegema. Ole lahke!




2 kommentaari:

  1. Issver, pole ammu nii korralikult naerda saanud :D Kuldaväärt ideed!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ja kindlasti peaks mõne hea standup koomiku ka kutsuma. Äkki lausa matusetalitajaks (meil pulmas paaripanijad olid koomikud, notar taustal)!

      Aastatega kogunevad need killud, lõpuks tundubki, et elad selleks, et võimalikult kihvtilt lahkuda. (Andeks, eriti morbiidne hommik on vist.)

      Mul on hea meel, et teistele ka sellised asjad nalja teevad! :)

      Kustuta