neljapäev, 30. juuni 2022

Mis sinu supervõime oleks?

Teate, mis on kõige sitem supervõime?
Mõtete lugemine.
Ma tahtsin ise ka väiksena osata mõtteid lugeda (see on kindlasti mingi diagnoosi vääriv lapsepõlvetrauma (oo, see oleks hea baka/magistri/doktoritöö (jah, ma siin mõtlen alternatiivsete ametite peale, mis sobiks kuulmiskahjustuse järel), uurida, mis oleks inimeste arust nende supervõime, kui nad oleks superkangelased, ja siis uurida nende lapsepõlvetraumasid ja leida võimalikke korrelatsioone (mis sinu supervõime oleks? Aga mis on sinu lapsepõlvetrauma? Kirjutad, eks? Las ma harjutan käppa, äkki hunt kriimsilmale sobib ametiks))), aga laps ju ei tea veel, eks, seda, kui palju on inimesi, kes käivad ringi ja lihtsalt röögivad sisemiselt.





Jah, ma ootan pikisilmi puhkust. See tuleb seitsme päeva, kolme tunni, 43 minuti ja kahe paarileheküljelise raporti pärast. Liiga kaua.



Lisaks olen hakanud saama spämmi tinnituse ja kõrvavalude ning John Deere’i põllumasinate kohta. Seoses võimaliku tulevase karjäärilõpuga olen mahetalule jalgu alla ajavalt kolleegilt uurinud, ega tal sulast tarvis põle. 
Zuckerbergi ja guugli luure ei maga.




2 kommentaari:

  1. Muidu, ma juba palju aastaid, 10 vähemalt, olen arvanud, et on kaks head supervõimet.
    Üks on "võita alati iga võitlus", aga et see lahe oleks ja emotsionaalselt põnev ka, siis "napilt". Phmt, eks ole, seal saab veel mängida ka teemal "jube oli peksa saada, riik, mille eest võitlesin, on puruks pekstus ja mölakad juhivad - aga ma elan. Nii et selgelt see võitlus pole lihtsalt läbi veel!

    Teine on "teha alati õige valik".
    Sellest ma kirjutasin loo. =) https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-supervoime

    VastaKustuta
  2. Aga kui nüüd isiklikuks minna, siis juba väga väüga väikesest saati, vbla 3? Olen tahtnud suuta ravida kõiki haigusi ja haavu, leida alati lohutuse, lunastuse ja läbi-valu-õnnelikuks tee igaühele.
    EGA sealt ju juba aimata ole, mismoodi lapsepõlvetraumadega oli :D?

    VastaKustuta