laupäev, 27. mai 2023

Normaalne




Üks esimesi, kui mitte kõige esimene emadepäev siin blogis oli isiklikku ja vägagi auklikku mäletamist mööda (ei, mis mõttes, et kas sa blogiarhiivist ei kontrollinud? Mul on kaks aktiivikust last ja aktiivikust peni, mul pole selliseks luksuseks aega) siis, kui värske viiene haiglas voolikute ja juhtmete all oli ja minul oli isu bussi ette astuda.

Aga haigla andis kingituse. Minibeebi jalajäljega prantsuskeelse teksti juures, et minu emme on kõige ilusam ja heam.

Seekord möödus emadepäev vahejuhtumiteta, koolist toodi võtmehoidja koos kaardi ja luuletusega (lasteaia 2. klass) ja paberlilled klaasvaasis koos kaardi ja luuletusega (4. klass). Meisterdamise peale on nad meistrid. 

Tööalaselt on ebamäärane.
Tervislikult ka, allergiahooaeg isiklikult veebruarist oktoobrini, vahelduva eduga vähem. Toiduallergiaid nagu iseenesest ei oleks, aga õietolmu kaasuvatena on targem vältida tomateid ja pähklilisi. Ja lahtisema karvaga koeratõuge, näiteks isiklikku.



Ei meeldinud linnukesele oksa pääl. Aga paadunud inimesearmastajana kuulas sõna ja läks. Sai vastu kallistusi. Mina sain koju jõudes kaks korda torsot küürida. Leppisime kaasomanikuga kokku, et säilitan külastusõiguse. Kurb on. Valus ka, nii siis, kui teda pole (süda valutab), kui ka siis, kui ta on (kõik muu kõrvetab). 
Oleks lapseeas, oleks ehk lootust välja kasvada, aga ma, vastupidi, hakkasin eluaegse allergiavabana peale 30ndat eluaastat tasapisi sisse kasvama. Tuleb välja, et riburadapidi kõigile allergiatele. Jackpot või nii.




Viimase kahe nädala jooksul olen nutnud neljas eri kabinetis. Alustuseks nutsin veebruari lõpus viiendas. Sinna ma enam oma jalga ei tõsta, mis ilmsesti eesmärgiks oligi. Sest et “selliseid pole meile siia vaja”.

Aga südamedaamiga on kõik õnneks hästi.
Lapsed on ka terved, nii välisel kui sisevaatlusel (niivõrd kui keegi meist üldse on, eks ole. Klassikudki: They fill you with the faults they had, and add some extra, just for you).

Veejoomine edeneb ka. Söögiga on nii ja naa.
Kõige esimene pilt seal üleval, see on bensukakohv peale pikka hommikut. Tunniajase vestluse lõpus palus -oloog selle mul sedapidi enda poole keerata ja teadmiseks võtta. Mis sest, mis need koerad klähvivad. Karavan läheb edasi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar